Nejčastější dotazy/FAQ

Opravujete i jiné značky než Panasonic/Technics?
Ne, pouze spotřební elektroniku značky Panasonic/Technics. 

Opravujete televizory Panasonic?
Ne. Více zde: https://support-cz.panasonic.eu/

Jaké kategorie přístrojů opravujete?
Dig. fotoaparáty, videokamery, Bluray přehrávače/rekordéry, DVD přehrávače/rekordéry, Systémy domácího kina, Hifi systémy a jiné audio, malá bílá technika (mikrovlnné trouby, pekárny chleba, výrobky osobní hygieny), čističe a zvlhčovače vzduchu.
Neprovádíme servis televizorů, telekomunikační techniky, velké bílé techniky (ledničky, pračky, sušičky apod.), profesionální techniky.

Opravujete sluchátka?
Pokud jsou Vaše sluchátka uvedeny v tomto seznamu nízkonákladových produktů, je třeba je reklamovat přímo u Vašeho prodejce. Na ostatní sluchátka se vztahují stejné podmínky oprav jako na ostatní produkty.

Jak vám mohu přístroj doručit, máte nějaké sběrny?
Přístroj k nám můžete doručit osobně, nebo zaslat jakoukoliv doručovací službou na adresu viz. „Kontakt“,  nebo využít náš svoz. Více v sekci „Potřebuji opravu“ kde se i dozvíte co je nutné k přístroji přinést/poslat, jaké jsou podmínky oprav atd. Sběrny nemáme.

Kolik bude stát oprava?
„Na dálku“ nelze diagnostikovat ani určit cenu opravy. Ceník nejběžnějších úkonů najdete v „Ceníku opravy“, který obsahuje rámcové ceny pro nejběžnější úkony.

Jak dlouho trvá oprava?
V případě, že je náhradní díl skladem, provádíme většinu oprav do 1 týdne (nezahrnuje čas na případný transport). Pokud je náhradní díl skladem v centrálním skladu, tak do 10-ti dnů.

Chci vám poslat přístroj na opravu, co k němu mám přibalit?
Podmínky přepravy a oprav obecně naleznete v sekci „Potřebuji opravu“.

Do přístroje se dostala voda. Má smysl nechat přístroj opravit?
Vždy samozřejmě záleží na individuálním posouzení. Také na tom jak dlouho byl přístroj vystaven vodě/kapalině, zda-li se jednalo o sladkou nebo slanou vodu atd.  Obecně se dá říct, že přístroj, který byl celý potopen pod hladinou již většinou nemá smysl opravovat. Pokud byl zasažen jen částečně, např. deštěm nebo byl potopen jen částečně lze zvážit rentabilitu takové opravy. V každém případě se díly zasažené vodou musí vyměnit. V žádném případě neprovádíme jen „vysušení“ nebo vyčištění poškozených částí. U takto provedených „oprav“ nelze garantovat funkčnost a neprovádíme je. 

Prodáváte příslušenství a náhradní díly?
Prodáváme pouze originální příslušenství. Náhradní díly prodáváme pouze netechnologické tzn. takové, které nevyžadují odbornou montáž, jako např. krytky, očnice, mřížky, filtry apod. Formulář pro objednání a další informace naleznete v sekci „Potřebuji příslušenství/ND“. 

Měl(a) jsem u Vaší firmy přístroj na záruční opravu, ale oprava mi byla zamítnuta. S tímto závěrem nesouhlasím, co mám dělat?
Předně je třeba zdůraznit naše firma je placená za provedení opravy, nikoliv za její zamítnutí, tzn. také pro naši stranu je taková situace nevýhodná a nepříjemná. V žádném případě není v našem zájmu učinit takové rozhodnutí bezdůvodně. Pokud s takovým rozhodnutím nesouhlasíte, obraťte se prosím na Call centrum Panasonic +420 236 032 911.

 

Podmínky oprav:

  1. K opravě přijímáme pouze výrobky spotřební elektroniky značky Panasonic/Technics a to následující kategorie: Dig. fotoaparáty, Dig. videokamery, Blu-ray přehrávače a rekordéry, DVD přehrávače a rekordéry, Systémy domácího kina, HiFi systémy a drobné audio, Mikrovlnné trouby, Pekárny chleba, Toastery, Kávovary, Vysavače, Výrobky osobní hygieny, čističe a zvlhčovače vzduchu a sluchátka pokud nejsou uvedeny v tomto seznamu. Sluchátka uvedená v seznamu jsou nízkonákladovým produktem a je třeba je reklamovat přímo u prodejce.

  2. K přístroji vždy prosím doručte:

    1. V případě záručních oprav čitelný doklad prokazující záruku jako je faktura nebo paragon. Samotný záruční list, dodací list apod. nestačí. Bez nákupního dokladu nejsme schopni provést záruční opravu a bez tohoto dokladu bude s opravou nakládáno jako s nezáruční.

    2. Co nejdetailnější popis závady. Pokud je závada nepravidelná, uveďte jak často a hlavně za jakých podmínek, propojení, typu média atd. se problém vyskytuje. Problematické médium přiložte k přístroji, bude Vám vráceno. V případě problémů s kvalitou snímků, obrazem apod. přiložte prosím SD kartu nebo jiné médium s dotčenými snímky. Médium Vám bude samozřejmě vráceno.

    3. Uveďte Vaši celou adresu včetně telefonního čísla. Bez telefonního čísla Vás nemůžeme kontaktovat a ani přístroj vrátit! V případě, že si přejete vystavit fakturu, uveďte název firmy, IČ, DIČ atd.

    4. Pro záruční reklamace je nutné doručit kompletní přístroj včetně příslušenství. V případě požadavku servisu na doplnění chybějícího příslušenství se 30-ti denní lhůta pozastavuje do okamžiku jejího doručení do servisu. Náklady na tuto případnou dodatečnou přepravu hradí zákazník/prodejce. Záruční podmínky Panasonic naleznete zde: http://www.panasonic.com/content/dam/Panasonic/cz/cs/CS-Page/download/Zarucni%20podminky.pdf

    5. V případě, že již proběhla předběžná komunikace ohledně opravy, přiložte prosím tuto vytisknutou komunikaci k přístroji.

    6. Pokud jste využili náš svoz, tak také vytisknuté potvrzení o svozu, které jste dostali emailem. 

  3. Pokud nebyl předem stanoven odhad ceny opravy, je nejdříve provedena diagnostika a stanoven rozpočet opravy. Poté je zákazník informován o předpokládané ceně opravy kdy se může rozhodnout zda-li chce přístroj opravovat či nikoliv. V případě realizace opravy je částka za diagnostiku již zahrnuta v ceně opravy. V případě nerealizování opravy je přístroj zaslán zpět na dobírku za cenu diagnostiky a poštovného zpět. Pokud není dohodnuto jinak. Ceny diagnostiky a nejběžnějších úkonů/oprav naleznete v „Ceníku oprav“.

  4. Výrobky osobní hygieny (holící strojky, epilátory, zastřihávače apod.) doručte vždy kompletně vyčištěné. Přístroje, které nejsou vyčištěny a zbaveny zbytků biologického materiálu budou bez zásahu vráceny zpět bez opravy.

  5. Záruka na provedené opravy se vztahuje vždy na práci a použitý materiál, nikoliv na celý přístroj. Záruka je 6 měsíců. Vyjímku tvoří čištění např. snímacích prvků, objektivů apod. Na úkon čištění nelze z logiky věci uplatňovat záruku ve smyslu zákona. Na čištění snímacích prvků poskytujeme pouze kulanci v délce 6 měsíců od provedení čištění. Tzn. v případě, že se opětovně vyskytnou tmavé skvrny v obraze způsobené nečistotami, je následné čištění zdarma, zákazník hradí pouze přepravu z/do servisu.

  6. V případě, že máte na přístroj prodlouženou záruku nad rámec zákonné záruky 24 měsíců, je s takovou zakázkou nakládáno jako s nezáruční. Před doručením takového přístroje, doporučujeme kontaktovat Vašeho prodejce, který Vám prodlouženou záruku poskytnul pro bližší informace. V případě, že Vám prodlouženou záruku poskytla přímo firma Panasonic Marketing Europe GmbH je nutno přiložit obdržený certifikát, promoční kód a případně kontaktovat call centrum Panasonic.