Přečtěte si prosím níže uvedené podmínky oprav a přepravy.
Podmínky oprav:
- K opravě přijímáme pouze výrobky spotřební elektroniky značky Panasonic/Technics a to následující kategorie: Dig. fotoaparáty, Dig. videokamery, Blu-ray přehrávače a rekordéry, DVD přehrávače a rekordéry, Systémy domácího kina, HiFi systémy a drobné audio, Mikrovlnné trouby, Pekárny chleba, Toastery, Kávovary, Vysavače, Výrobky osobní hygieny, čističe a zvlhčovače vzduchu, telefony GSM, DECT a sluchátka pokud nejsou uvedeny v tomto seznamu. Sluchátka uvedená v seznamu jsou nízkonákladovým produktem a je třeba je reklamovat přímo u prodejce.
- K přístroji vždy prosím doručte:
- V případě záručních oprav čitelný doklad prokazující záruku jako je faktura nebo paragon. Samotný záruční list, dodací list apod. nestačí. Bez nákupního dokladu nejsme schopni provést záruční opravu a bez tohoto dokladu bude s opravou nakládáno jako s nezáruční.
- Co nejdetailnější popis závady. Pokud je závada nepravidelná, uveďte jak často a hlavně za jakých podmínek, propojení, typu média atd. se problém vyskytuje. Problematické médium přiložte k přístroji, bude Vám vráceno. V případě problémů s kvalitou snímků, obrazem apod. přiložte prosím SD kartu nebo jiné médium s dotčenými snímky. Médium Vám bude samozřejmě vráceno.
- Uveďte Vaši celou adresu včetně telefonního čísla. Bez telefonního čísla Vás nemůžeme kontaktovat a ani přístroj vrátit! V případě, že si přejete vystavit fakturu, uveďte název firmy, IČ, DIČ atd.
- Pro záruční reklamace je nutné doručit kompletní přístroj včetně příslušenství. V případě požadavku servisu na doplnění chybějícího příslušenství se 30-ti denní lhůta pozastavuje do okamžiku jejího doručení do servisu. Náklady na tuto případnou dodatečnou přepravu hradí zákazník/prodejce. Záruční podmínky Panasonic naleznete zde: http://www.panasonic.com/content/dam/Panasonic/cz/cs/CS-Page/download/Zarucni%20podminky.pdf
- V případě, že již proběhla předběžná komunikace ohledně opravy, přiložte prosím tuto vytisknutou komunikaci k přístroji.
- Pokud jste využili náš svoz, tak také vytisknuté potvrzení o svozu, které jste dostali emailem.
- Pokud nebyl předem stanoven odhad ceny opravy, je nejdříve provedena diagnostika a stanoven rozpočet opravy. Poté je zákazník informován o předpokládané ceně opravy kdy se může rozhodnout zda-li chce přístroj opravovat či nikoliv. V případě realizace opravy je částka za diagnostiku již zahrnuta v ceně opravy. V případě nerealizování opravy je přístroj zaslán zpět na dobírku za cenu diagnostiky a poštovného zpět. Pokud není dohodnuto jinak. Ceny diagnostiky a nejběžnějších úkonů/oprav naleznete v „Ceníku oprav“.
- Výrobky osobní hygieny (holící strojky, epilátory, zastřihávače apod.) doručte vždy kompletně vyčištěné. Přístroje, které nejsou vyčištěny a zbaveny zbytků biologického materiálu budou bez zásahu vráceny zpět bez opravy.
- Záruka na provedené opravy se vztahuje vždy na práci a použitý materiál, nikoliv na celý přístroj. Záruka je 6 měsíců. Vyjímku tvoří čištění např. snímacích prvků, objektivů apod. Na úkon čištění nelze z logiky věci uplatňovat záruku ve smyslu zákona. Na čištění snímacích prvků poskytujeme pouze kulanci v délce 6 měsíců od provedení čištění. Tzn. v případě, že se opětovně vyskytnou tmavé skvrny v obraze způsobené nečistotami, je následné čištění zdarma, zákazník hradí pouze přepravu z/do servisu.
- V případě, že máte na přístroj prodlouženou záruku nad rámec zákonné záruky 24 měsíců, je s takovou zakázkou nakládáno jako s nezáruční. Před doručením takového přístroje, doporučujeme kontaktovat Vašeho prodejce, který Vám prodlouženou záruku poskytnul pro bližší informace. V případě, že Vám prodlouženou záruku poskytla přímo firma Panasonic Marketing Europe GmbH je nutno přiložit obdržený certifikát, promoční kód a případně kontaktovat call centrum Panasonic.
Podmínky přepravy zařízení do servisu:
- Vyplněním níže uvedeného formuláře objednáte službu „Servis od dveří ke dveřím“.
- Služba „Servis od dveří ke dveřím“ slouží pro svoz vadného výrobku od zákazníka/prodejce, opravu v centrálním autorizovaném servisu a zaslání výrobku zpět.
- Přepravu zajišťuje firma DPD.
- Tato služba se netýká tzv. nízkonákladových výrobků (sluchátka, baterie, kabely apod.), které jsou uvedeny v tomto seznamu. Tyto výrobky je třeba reklamovat přímo u Vašeho prodejce.
- Pokud je přístroj v zákonné záruční době a svoz probíhá na území na ČR, je tato služba bezplatná.
- Přeprava výrobků mimo zákonnou záruční dobu je zpoplatněna dle platného ceníku.
- K přístroji je třeba přibalit viz. bod 2. „Podmínek oprav“.
- Zařízení včetně příslušenství je třeba zabalit tak, aby byla vyloučena možnost poškození při přepravě a v souladu s přepravními podmínkami společnosti DPD. Více na DPD-balení zásilek. Nejlépe je zařízení zabalit do originálního obalu včetně veškeré vnitřní výplně. U rozměrnějších a těžších přístrojů jako např. HiFi systémy, systémy domácího kina, mikrovlnné trouby, Bluray/DVD přehrávače apod. je třeba dbát zvýšené pozornosti zvláště při balení rohů a hran přístroje.
- Zásilka nesmí být zabalena v černé fólii a také nesmí být slepeno více krabic dohromady tak, že tvoří jednu zásilku. Nedodržení těchto podmínek viz. bod 11.
- V případě svozu, který nemohl být uskutečněn z důvodu nepřítomnosti klienta v předem dohodnutý čas nebo místě je přepravcem (DPD) účtován poplatek 200kč. Tento poplatek jde k tíži objednavatele svozu. Jedná se o nedodržení smluvních podmínek viz. bod 11.
- Pokud nebude zařízení řádně zabaleno dle smluvních podmínek, případná škoda nebo navýšení ceny z důvodu jde k tíži zasilatele a servis za případná poškození nenese žádnou odpovědnost.
- Za přístroje zaslané v neoriginálních obalech a s neoriginálními výplněmi uvnitř, neneseme žádnou odpovědnost. Případné poškození jde k tíži zasilatele.
- Při příjmu zařízení je prováděna fotodokumentace rozbalení a stavu přístroje. Veškeré defekty jsou zaznamenány do interního protokolu.
- Po opravě je zařízení zasláno zpět na Vámi uvedenou adresu. Pokud se adresa svozu (vyzvednutí) výrobku liší od adresy kam po opravě chcete přístroje zaslat, uveďte toto do poznámky.
- Pokud zásilka po doručení jeví známky poškození, je třeba takovou zásilku nepřebírat a vrátit zpět přepravci. Pokud je obal neporušený, ale vnitřní obsah je poškozen, je nutné vyfotografovat poškození přístroje a obal včetně všech vnitřních výstelek, obal a výstelky zachovat a kontaktovat přepravce a naši firmu.
- Níže uvedený formulář vyplňte prosím co nejpečlivěji, vyhnete se tak případným zdržením a komplikacím.
- Po odeslání níže vyplněného formuláře obdržíte emailové potvrzení, toto prosím vložte do balíku s dalšími dokumenty, viz. bod 2. Podmínky oprav. Do 48 hod. (v pracovních dnech) bude výrobek u Vás vyzvednut přepravní službou DPD. V tuto dobu je třeba mít výrobek již řádně zabalen a připraven k předání. V případě, že nebude výrobek vyzvednut ve výše uvedené době, neprodleně prosím kontaktuje naší firmu.
- Pokud zasíláte více výrobků najednou, je nutno, pokud to podmínky umožňují, je zabalit do jedné krabice a zaslat jako jednu zásilku. Přístroje je nutné zabalit tak, aby nedošlo k jejich vzájemnému poškození.
- Pokud Vám zasíláme zpět více výrobků najednou v jedné krabici, uvnitř vždy naleznete soupisku obsahu. Při rozbalování věnujte prosím zvýšenou pozornost, aby omylem nedošlo k nechtěnému vyhození např. drobnějších přístrojů, příslušenství apod. s výstelkou balíku.
- Souhlasím se zpracováním mých osobních údajů (Jméno a příjmení, adresa, tel. kontakt, emailová adresa) za účelem zajištění servisních služeb. Doba zpracování osobních údajů je 5 let od udělení souhlasu.
Správnému zabalení balíku věnujte náležitou pozornost a řiďte se prosím grafickým manuálem uvedeným níže.
Příklady špatně zabalených balíků
Příklady dobře zabalených balíků