Chci objednat svoz pozáruční opravy

Přečtěte si prosím níže uvedené podmínky oprav a přepravy. 

Podmínky oprav:

  1. K opravě přijímáme pouze výrobky spotřební elektroniky značky Panasonic/Technics a to následující kategorie: Dig. fotoaparáty, Dig. videokamery, Blu-ray přehrávače a rekordéry, DVD přehrávače a rekordéry, Systémy domácího kina, HiFi systémy a drobné audio, Mikrovlnné trouby, Pekárny chleba, Toastery, Kávovary, Vysavače, Výrobky osobní hygieny, čističe a zvlhčovače vzduchu a sluchátka pokud nejsou uvedeny v tomto seznamu. Sluchátka uvedená v seznamu jsou nízkonákladovým produktem a je třeba je reklamovat přímo u prodejce.
  2. K přístroji vždy prosím doručte:
    1. V případě záručních oprav čitelný doklad prokazující záruku jako je faktura nebo paragon. Samotný záruční list, dodací list apod. nestačí. Bez nákupního dokladu nejsme schopni provést záruční opravu a bez tohoto dokladu bude s opravou nakládáno jako s nezáruční.
    2. Co nejdetailnější popis závady. Pokud je závada nepravidelná, uveďte jak často a hlavně za jakých podmínek, propojení, typu média atd. se problém vyskytuje. Problematické médium přiložte k přístroji, bude Vám vráceno. V případě problémů s kvalitou snímků, obrazem apod. přiložte prosím SD kartu nebo jiné médium s dotčenými snímky. Médium Vám bude samozřejmě vráceno.
    3. Uveďte Vaši celou adresu včetně telefonního čísla. Bez telefonního čísla Vás nemůžeme kontaktovat a ani přístroj vrátit! V případě, že si přejete vystavit fakturu, uveďte název firmy, IČ, DIČ atd.
    4. Pro záruční reklamace je nutné doručit kompletní přístroj včetně příslušenství. V případě požadavku servisu na doplnění chybějícího příslušenství se 30-ti denní lhůta pozastavuje do okamžiku jejího doručení do servisu. Náklady na tuto případnou dodatečnou přepravu hradí zákazník/prodejce. Záruční podmínky Panasonic naleznete zde: http://www.panasonic.com/content/dam/Panasonic/cz/cs/CS-Page/download/Zarucni%20podminky.pdf
    5. V případě, že již proběhla předběžná komunikace ohledně opravy, přiložte prosím tuto vytisknutou komunikaci k přístroji.
    6. Pokud jste využili náš svoz, tak také vytisknuté potvrzení o svozu, které jste dostali emailem. 
  3. Pokud nebyl předem stanoven odhad ceny opravy, je nejdříve provedena diagnostika a stanoven rozpočet opravy. Poté je zákazník informován o předpokládané ceně opravy kdy se může rozhodnout zda-li chce přístroj opravovat či nikoliv. V případě realizace opravy je částka za diagnostiku již zahrnuta v ceně opravy. V případě nerealizování opravy je přístroj zaslán zpět na dobírku za cenu diagnostiky a poštovného zpět. Pokud není dohodnuto jinak. Ceny diagnostiky a nejběžnějších úkonů/oprav naleznete v „Ceníku oprav“.
  4. Výrobky osobní hygieny (holící strojky, epilátory, zastřihávače apod.) doručte vždy kompletně vyčištěné. Přístroje, které nejsou vyčištěny a zbaveny zbytků biologického materiálu budou bez zásahu vráceny zpět bez opravy.
  5. Záruka na provedené opravy se vztahuje vždy na práci a použitý materiál, nikoliv na celý přístroj. Záruka je 6 měsíců. Vyjímku tvoří čištění např. snímacích prvků, objektivů apod. Na úkon čištění nelze z logiky věci uplatňovat záruku ve smyslu zákona. Na čištění snímacích prvků poskytujeme pouze kulanci v délce 6 měsíců od provedení čištění. Tzn. v případě, že se opětovně vyskytnou tmavé skvrny v obraze způsobené nečistotami, je následné čištění zdarma, zákazník hradí pouze přepravu z/do servisu.
  6. V případě, že máte na přístroj prodlouženou záruku nad rámec zákonné záruky 24 měsíců, je s takovou zakázkou nakládáno jako s nezáruční. Před doručením takového přístroje, doporučujeme kontaktovat Vašeho prodejce, který Vám prodlouženou záruku poskytnul pro bližší informace. V případě, že Vám prodlouženou záruku poskytla přímo firma Panasonic Marketing Europe GmbH je nutno přiložit obdržený certifikát, promoční kód a případně kontaktovat call centrum Panasonic.

Podmínky přepravy zařízení do servisu:

  1. Vyplněním níže uvedeného formuláře objednáte službu „Servis od dveří ke dveřím“.
  2. Služba „Servis od dveří ke dveřím“ slouží pro svoz vadného výrobku od zákazníka/prodejce, opravu v centrálním autorizovaném servisu a zaslání výrobku zpět.
  3. Přepravu zajišťuje firma Geis.
  4. Tato služba se netýká tzv. nízkonákladových výrobků (sluchátka, baterie, kabely apod.), které jsou uvedeny v tomto seznamu. Tyto výrobky je třeba reklamovat přímo u Vašeho prodejce.
  5. Pokud je přístroj v zákonné záruční době a svoz probíhá na území na ČR, je tato služba bezplatná.
  6. Přeprava výrobků mimo zákonnou záruční dobu je zpoplatněna dle platného ceníku.
  7. K přístroji je třeba přibalit viz. bod 2. „Podmínek oprav“.
  8. Zařízení včetně příslušenství je třeba zabalit tak, aby byla vyloučena možnost poškození při přepravě a v souladu s přepravními podmínkami společnosti Geis. Více na https://www.geis-group.cz/data/images/_orig/7/1447.pdfNejlépe je zařízení zabalit do originálního obalu včetně veškeré vnitřní výplně. U rozměrnějších a těžších přístrojů jako např. HiFi systémy, systémy domácího kina, mikrovlnné trouby, Bluray/DVD přehrávače apod. je třeba dbát zvýšené pozornosti zvláště při balení rohů a hran přístroje.
  9. Zásilka nesmí být zabalena v černé fólii a také nesmí být slepeno více krabic dohromady tak, že tvoří jednu zásilku. Nedodržení těchto podmínek viz. bod 10.
  10. Pokud nebude zařízení řádně zabaleno dle smluvních podmínek, případná škoda nebo navýšení ceny z důvodu jde k tíži zasilatele a servis za případná poškození nenese žádnou odpovědnost.
  11. Za přístroje zaslané v neoriginálních obalech a s neoriginálními výplněmi uvnitř, neneseme žádnou odpovědnost.
  12. Při příjmu zařízení je prováděna fotodokumentace rozbalení a stavu přístroje. Veškeré defekty jsou zaznamenány do interního protokolu.
  13. Po opravě je zařízení zasláno zpět na Vámi uvedenou adresu. Pokud se adresa svozu (vyzvednutí) výrobku liší od adresy kam po opravě chcete přístroje zaslat, uveďte toto do poznámky.
  14. Pokud zásilka po doručení jeví známky poškození, je třeba takovou zásilku nepřebírat a vrátit zpět přepravci. Pokud je obal neporušený, ale vnitřní obsah je poškozen, je nutné vyfotografovat poškození přístroje a obal včetně všech vnitřních výstelek, obal a výstelky zachovat a kontaktovat přepravce a naši firmu.
  15. Níže uvedený formulář vyplňte prosím co nejpečlivěji, vyhnete se tak případným zdržením a komplikacím.
  16. Po odeslání níže vyplněného formuláře obdržíte emailové potvrzení, toto prosím vložte do balíku s dalšími dokumenty, viz. bod 2. Podmínky oprav. Do 48 hod. (v pracovních dnech) bude výrobek u Vás vyzvednut přepravní službou Geis. V tuto dobu je třeba mít výrobek již řádně zabalen a připraven k předání. V případě, že nebude výrobek vyzvednut ve výše uvedené době, neprodleně prosím kontaktuje naší firmu.
  17. Pokud zasíláte více výrobků najednou, je nutno, pokud to podmínky umožňují, je zabalit do jedné krabice a zaslat jako jednu zásilku. Přístroje je nutné zabalit tak, aby nedošlo k jejich vzájemnému poškození.
  18. Pokud Vám zasíláme zpět více výrobků najednou v jedné krabici, uvnitř vždy naleznete soupisku obsahu. Při rozbalování věnujte prosím zvýšenou pozornost, aby omylem nedošlo k nechtěnému vyhození např. drobnějších přístrojů, příslušenství apod. s výstelkou balíku.
  19. Souhlasím se zpracováním mých osobních údajů (Jméno a příjmení, adresa, tel. kontakt, emailová adresa) za účelem zajištění servisních služeb. Doba zpracování osobních údajů je 5 let od udělení souhlasu.

 

Správnému zabalení balíku věnujte náležitou pozornost a řiďte se prosím grafickým manuálem uvedeným níže. 

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09
  • 10
  • 11
  • 12

 

Příklady špatně zabalených balíků

  • P1020630
  • P1020707
  • P1020759
  • P1020848
  • P1020849
  • P1030004
  • P1030006
  • P1030013
  • P1030014
  • P1030179
  • P1030209
  • P1030268
  • P1030271

 

Příklady dobře zabalených balíků

  • P1020803
  • P1030126
  • P1030158

 

Procházet soubory
Limit na jednotlivý soubor je 10.0 MB